Tänään minä ja Freija suunnattiin kohti Turkua näyttelyyn yhdessä Katan ja Rölli-veikan kanssa. Klaara jäi kotivahdiksi tällä kertaa. Suvi ihanasti kävi ulkoiluttamassa sen päivän aikana -ja tiedotti että Klarella on selvästi mielitekoja - Pantterikarkkipussi oli meinaan syöty.. Onneksi vaan sellanen pienen pieni...

Turun reissu meni paremmin kun kukaan -tai ainakaan minä tai Kata (tai Halla) -oltaisiin osattu arvatakaan! Ensin oli kehässä Rölli joka pesi kaikki urokset saaden Sertin ja Cacibin! Onneksi olkoon vielä! Sitten alkoikin minua jänskättää.. Freija voitti nuorten luokan ja oli lopulta paras narttu kakkonen -vai veteraani super voittaja Geeballe hävinneenä! Mukaan saatiin siis mekin sekä serti että Cacib!! Ihan uskomatonta! Vieläkin olen hämmennyksissäni tuon nuoren neidin kanssa Nauru. Freija (ja Röllikin) liikkui tosi hienosti ja oli muutenkin super reipas! Pöytä oli vielä arka paikka, Freija vähän lyyhyistyi ja laittoi korvat vinoon siinä vaiheessa kun tuomari tuli nostelemaan etu- ja takapäätä. Kehitystä on siinäkin -nykyään Äffärä seisoo hienosti pöydällä niin kauan kunnes tuomari tulee koskemaan... Vielä on treenattavaa, mutta kyllä tää tästä! Vuosi sitten en olisi ehkä uskonut että ollaan näin pal kehitetty!

Klaara oli pitänyt hyvin kodin pystyssä ja saikin lelun (joka tais mennä Freijalle, vaik K onkin nyt kova leikkimään) ja peuran (vai poron?) sydäntä. Kuivattuna. Nam Kieli ulkona!

Illan rally-toko tunnin pito meni vissin hienosti -ainakin ihan hötinöissä... Taisin olla päästäin vielä hie-man sekaisin! "Mun" koirakot on kyllä kehittynyt hienosti, oikein harppauksin ekasta kerrasta!